smshaie dost dashtani

عروسی دختر لره بوده فامیلای داماد شعر میخواندند نون و پنیر و نعنا مادر عروس موند تنها پدر عروس کلافه میشه میگه نون و پنیر و پونه پس من انم تو خونه

دیشب تورا ز مستی تشبیه به ماه کردم خاک تو سرم تو زشتی من اشتباه کردم

انیشتن میگه اگه کسی رو دوست داری بهش نگو ولی گور بابای انیشتن دوست دارم

 میدونی فرق تو با فرقون چیه فرقون بار میبره ولی تو دل میبری

یه دیونه میره در خونه ی خودشو میزنه فرار میکنه

پرکارترین عضو بدن کون است هروقت عصبانی میشی میخواهد جر بخوره هر وقت خوشحالی توش عروسی هر وقت هرست میدنمیسوزه هروقت هرس میدی خنک میشه هروقت کرم میریزی میخاره



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت9:19---9 اسفند 1390
slm man kimiam malmir

kimia
ساعت9:18---9 اسفند 1390
slm man kimiam malmir

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, |